|
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG
Proponujemy kompleksową obsługę, która zapewnia właścicielom stabilne funkcjonowanie nieruchomości bez zmartwień o codzienne sprawy bieżące i rozliczenia finansowe ich nieruchomości.
OBSŁUGA PRAWNA
- zarejestrowanie wspólnoty - zgłoszenie do urzędu statystycznego o nadanie numeru REGON oraz zgłoszenie do urzędu skarbowego o nadanie numeru NIP
- opracowanie regulaminów wspólnoty;
- opracowanie uchwał;
- reprezentowanie wspólnoty przed sądami i organami egzekucyjnymi;
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
- zawieranie, zmiana i rozwiązywanie umów związanych z zarządem nieruchomością wspólną, na dostawę do nieruchomości wspólnej energii elektrycznej, wody, odprowadzanie ścieków, wywóz nieczystości, świadczenie usług kominiarskich oraz innych specjalistycznych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej, na wykonywanie robót konserwacyjnych i remontowych, na usuwanie awarii i skutków awarii;
- negocjacje cen i warunków umów;
- przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków właścicieli lokali dotyczących nieruchomości wspólnej, udzielanie im niezwłocznie odpowiedzi o sposobie załatwienia sprawy;
- informowanie właścicieli o istotnych sprawach dotyczących nieruchomości wspólnej w formie pisemnej oraz na tablicy ogłoszeń w budynku;
- zawieranie polis ubezpieczeniowych;
- powiadamianie właścicieli o zmianie wysokości opłat związanych z dostawami mediów do nieruchomości;
- dochodzenie w drodze postępowania windykacyjnego i sądowego należnych od właścicieli kosztów zarządu nieruchomością wspólną, opłat z tytułu dostaw mediów, a także przypadających z nieruchomości wspólnej pożytków i innych przychodów;
- prowadzenie i aktualizacja spisu właścicieli lokali i przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej;
- wykonywanie czynności związanych ze zwoływaniem zebrań właścicieli lokali łącznie z przygotowaniem projektu planu gospodarczego;
OBSŁUGA EKSPLOATACYJNA
- nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali oraz jego otoczenia:
- nadzór nad zapewnieniem dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody i odprowadzanie ścieków;
- dokonywanie rozliczeń z tytułu dostaw mediów;
OBSŁUGA TECHNICZNA
- zlecanie i nadzorowanie przeglądów w budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- sporządzanie planów przeglądów;
- prowadzenie dokumentów określonych przepisami prawa budowlanego i przepisami dozoru technicznego dla obiektów i urządzeń technicznych, w szczególności książki obiektu budowlanego;
- prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i remontowych oraz ich realizacji;
- przygotowywanie planów remontowych;
- analiza ofert wykonawców robót budowlanych;
- nadzorowanie pracy firm wykonujących remonty łącznie z odbiorem prac remontowych;
OBSŁUGA FINANSOWA
- prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną;
- otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego;
- prowadzenie rozliczeń z dostawcami usług oraz mediów;
- prowadzenie ewidencji pobieranych od właścicieli opłat z tytułu funduszu remontowego, zaliczek na utrzymanie kosztów nieruchomości wspólnej, zaliczek na media;
- sporządzanie rocznego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu;
|